تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

ترور شهید سلیمانی، روسیاهی استکبار و رژیم صهیونیستی را رقم زد

ترور شهید سلیمانی، روسیاهی استکبار و رژیم صهیونیستی را رقم زد
نگاه اقتصاد

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خون حاج قاسم باعث شد که هزاران حاج قاسم به این جبهه عظیم و میدان بزرگ نبرد علیه باطل اضافه شوند،گفت: ترور این شخصیت ارزشمند ، روسیاهی استکبار و رژیم صهیونیستی را رقم زد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دلاور القاصی” در مراسم گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از برندگان مسابقه نقاشی سردار دلها، اظهار داشت: سردار سلیمانی در دوران مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرین حماسه های بزرگی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و با شهادتش ،انقلابی نو در دنیا به وجود آورد.

 

وی افزود: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی با خلوص نیت و  فرهنگ عاشورایی، ایثار و مقاومت را درمیدان مبارزه با استکبارگران به نسل بعدنیزمنتقل کرد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: آمریکا با ترورکردن شهید حاج قاسم سلیمانی اوج فتنه گری خود را به جهانیان نشان داد ومردم دنیا باردیگر رسوا شدن این حکومت مستکبر را به عینه دیدند.

 

وی تصریح کرد:اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و شماری از همراهان وی یکبار دیگر نشان داد که جنگ آمریکا با تروریسم نیست، بلکه آمریکا خود خاستگاه تروریسم و علت اصلی ناامنی و شرارت در منطقه است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: سردار سلیمانی، گروه تروریستی داعش را شکست داد و در قالب همکاری های مستشاری در سوریه و عراق راه مقاومت را در منطقه هموار کرد.

 

وی گفت: خطوطی که سردار سلیمانی در جغرافیای مقاومت ترسیم کرد، طرح آمریکا و اسرائیل برای تجزیه منطقه را که در امتداد تسلط تروریست های تکفیری و داعش طراحی شده بود، به شکست کشاند.

 

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد:به برکت خون شهید سلیمانی، جوانان این مرز و بوم با انگیزه‌ای مضاعف در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت(ع) و سربلندی ایران اسلامی  کوشش کرده‌اند و آنچه پیش روی دشمنان این سرزمین است، شکست حتمی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.