تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

جهانگیری: 

توسعه سواحل مکران در دستور کار دولت قرار گرفته است

توسعه سواحل مکران در دستور کار دولت قرار گرفته است
چابهار- معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه توسعه سواحل مکران مدتی است که در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: اخیرا دولت تغییراتی را به منظور سرعت گرفتن پروژه‌ها در ستاد و دبیرخانه توسعه سواحل مکران ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سواحل مکران نعمتی بزرگ است که می‌تواند علاوه‌بر توسعه ملی و توسعه سیستان و بلوچستان به توسعه کشورهای منطقه نیز کمک کند.

وی از دریای عمان و سواحل مکران به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان نام برد.

معاون اول رییس جمهوری سیستان و بلوچستان را از استان های پرظرفیت کشور برشمرد و گفت: متاسفانه با وجود ظرفیت های متعدد، این استان با موانع زیادی در مسیر توسعه روبروست که باید با سفرهای متعدد مسوولان، این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت و توسعه منطقه استفاده شود.
وی با یادآوری اینکه طرح‌ها و کارهای بزرگی در سیستان و بلوچستان در دست اقدام است خاطرنشان کرد: گازرسانی به استان و احداث راه آهن چابهار به زاهدان و ساخت بزرگراه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد که امیدوارم شاهد سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح‌ها باشیم.
جهانگیری با اشاره به برنامه‌های سفر ۲ روزه خود به سیستان و بلوچستان افزود:نشست ستاد توسعه سواحل مکران در چابهار برگزار و از پیشرفت طرح های توسعه مطلع خواهیم شد.
وی افزود: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان نیز فردا در زابل برگزار خواهد شد و جلسه‌ای نیز با مردم، مسوولان و نهادهای مدنی در زاهدان برگزار خواهیم کرد تا به بررسی مسایل و مشکلات استان بپردازیم.
وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این سفر معاون اول رییس جمهوری را همراهی می‌کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.