تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

۱۰۰ واحد صنعتی در دماوند سال آینده افتتاح می شود

۱۰۰ واحد صنعتی در دماوند سال آینده افتتاح می شود
تهران- فرماندار شهرستان دماوند گفت: در اواسط سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۰۰ واحد صنعتی در دماوند افتتاح خواهد شد که در صورت استقبال افراد از مشاغل صنعتی، نه تنها بیکاری نخواهیم داشت، بلکه شاهد جذب افراد از سایر شهرها نیز خواهیم بود.
مهدی حیدری روز یکشنبه در نشست کارگروه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دماوند که با حضور اعضای کارگروه در سالن اجتماعی فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری با موضوعات اجتماعی و جامعه شناسی مرتبط است.
وی با بیان اینکه هرچه عملکرد سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر باشد، تاثیر بهتری بر سایر موضوعات جامعه خواهد داشت، افزود: کرونا عرصه را بر حوزه اقتصاد تنگ کرده و تسهیل در ارائه خدمات و تسهیلات بانک ها از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
این مقام مسئول بیان داشت: اقتصاد تحریمی و کرونایی شرایط خاص خود را دارد که با توجه به شرایط کنونی، بخش اعظم گردشگری شهرستان دماوند تعطیل شده است اما بر این اساس عملکرد مدیران منطقه در حد قابل قبولی در سطح استان تهران هستیم.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: با اضافه شدن ۱۸واحد بوم‌گردی تا پایان سال جاری، تعداد ۳۸ بوم‌گردی در شهرستان دماوند فعال خواهد بود که می‌تواند اشتغالزایی قابل قبولی برای این شهرستان به ارمغان آورد.
شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.