تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

۳۰۶ نفر دهلرانی واجد شرکت در طرح ملی مسکن هستند

۳۰۶ نفر دهلرانی واجد شرکت در طرح ملی مسکن هستند
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن را ۲۹۰ واحد عنوان کرد که پس از ثبت نام و بررسی مدارک ۳۰۶ نفر شرایط واگذاری این این واحدها را داشته اند.

 

لطیف صادقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از سیاست های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن است و مجریان مکلف به اجرا و حمایت هستند و در شهرستان نیز اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی سهم دهلران از این طرح را سالانه ۲۹۰ واحد ذکر کرد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی ها در این زمینه بیش از سه هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۰۶ نفر واجد شرایط بودند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: از این تعداد ۱۹ نفر موفق شدند سهم آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را واریز کنند.

صادقی اضافه کرد: کسانیکه در قالب گروه های چهار نفره برای طرح نهضت ملی مسکن زمین دریافت کرده اند، مجاز به ساخت و ساز هستند و در صورت داشتن معارض ، اداره راه و شهرسازی شهرستان از طریق مقام قضایی موظف به رفع معارض است.

وی به مشکلات تعاونی های سه و هشت مسکن مهر دهلران هم اشاره کرد و یادآور شد: رفع موانع و مشکلات ساخت و ساز و ارتقا پیشرفت فیزیکی باید در دستور کار این تعاونی ها قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران به پیشرفت ۸۰ درصدی این واحدها اشاره کرد و گفت: این تعاونی ها باید تا پایان فروردین ماه جاری با کمک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات تعاونی را حل و فصل کنند تا از طریق اداره راه و شهرسازی برای ادامه فعالیت به بانک عامل معرفی شوند.

صادقی تاکید کرد: اداره بهزیستی شهرستان هم در خصوص ۶۰ واحد مددجویان هر چه سریعتر از طریق ترک تشریفات مشکل واحدهای مسکن مهر مددجویان را رفع کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.