تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

تمهیدات پلیس راه انتظامی استان ایلام در روزهای پایانی هفته

تمهیدات پلیس راه انتظامی استان ایلام در روزهای پایانی هفته
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ویژه این پلیس در روزهای پایانی هفته خبر داد.
سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: ۲۵ تیم خودرویی در نقاط پرتصادف محور‌های مواصلاتی استان ایلام مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام می کنند.
وی افزود: در کنار تلاش ماموران پلیس راه رانندگان محترم نیز  می بایست به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند بوده و پلیس را در تامین آرامش سفر، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.
رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: از همشهریان محترم میخواهیم با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا در حال شیوع است و پایان نیافته از تردد و سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.
سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: شهروندان در صورت انجام سفر به پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند و با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.
وی در پایان گفت:متاسفانه بیشتر تصادفات استان ایلام در روزهای پایانی هفته و تعطیلات و به علت سرعت و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که به همین منظور طرح ویژه ترافیکی توسط پلیس راه استان برای این ایام تنظیم و اجرا می شود و با رانندگانی که موجب بی نظمی در آمدو شد وسایل نقلیه و به خاطر انداختن جان سایر رانندگان و سرنشینان شوند برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.