تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

پیام تبریک بازرس کل استان ایلام به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک بازرس کل استان ایلام به مناسبت روز پزشک
نگاه اقتصاد - مهدی اصلانی، بازرس کل استان ایلام طی پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

 

در متن این‌ پیام آمده است:

یکم شهریور که در تقویم  مصادف با سالروز تولد حکیم بوعلی سینا، پزشک حاذق و چیره دست ایرانی است، به نام “روز پزشک” نامگذاری شده است.

بزرگداشت مقام پزشک، ارج نهادن و یادآوری خدمات شبانه روزی و جان فشانی های این فرشتگان زمینی سفید پوش و روشن ضمیری است که موهبت سلامتی و تندرستی جامعه انسانی مدیون ایثارگری ها و مجاهدت های فکری و عملی آنان در میدان پیشگیری و مبارزه با انواع میکروب ها و یافتن راه علاج بیماری ها است تا این بدن جسمانی بتواند مرکب سالم و تندرستی برای روح شریف انسانی در پیمودن مسیر سعادت و کمال الهی باشد.

پزشکان متعهد و جان بر کف امروز همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در میدان کارزار با دشمنی بی رحم و نامرئی، جامه سپید خدمت بر تن کرده تا لباس عافیت را بر تن بیماران آسیب دیده کرونایی بپوشانند و مفتخر به دریافت لقب “مدافعان سلامت” از سوی نایب امام عصر جامعه اسلامی شده اند.

جا دارد در این مجال و به پاس خدمات پزشکان عزیز و دلیر وطنم این روز را به جامعه پزشکی بخصوص به ریاست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، روسا و مدیران بیمارستان ها و مراکز بهداشتی یا درمانی و تمامی پزشکان عزیز استان ایلام تبریک و تهنیت گویم تا بدانند که همواره و صمیمانه قدردان زحماتشان هستیم و خواهیم بود.

به امید روزی که ویروس منحوس کرونا از این کره خاکی رخت بربندد و بار دیگر زندگی به روال عادی خود برگشته و مردمان وطنم در کنار پزشکان پرتلاش نفسی به آرامی برآورند و ان شاالله با تلاش و توکل به خدا شر این بلیه از سر جهان و مردم ایران کم گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.