تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

هیات تیراندازی ایلام قهرمان لیگ برتر شد

هیات تیراندازی ایلام قهرمان لیگ برتر شد
ایلام - نایب رییس هیات تیراندازی ایلام گفت: این تیم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بخش تفنگ بادی آقایان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

کبری غیاثی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تیم ایلام برای اولین بار با ۲۵ امتیاز و ۶ برد پیاپی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

وی افزود: پوریا نوروزیان در فینال بخش انفرادی تفنگ بادی هفته پایانی لیگ برتر مقام سوم را کسب کرد.

نایب رییس هیات تیراندازی ایلام یادآور شد: ۶ تیم طی پنج هفته در این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در پایان پس از تیم ایلام فولاد مبارکه اصفهان مقام دوم و مقاومت مقام سوم را کسب کردند.

غیاثی تاکید کرد: تیم های باشگاه مقاومت، نزاجا، هیات ایلام نیروی زمینی ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمدحسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.

پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آرمینا صادقیان نیز یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی، مدال های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.

۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.