تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

۳۰ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد

۳۰ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد
همدان-۳۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، صنعتی و مخابراتی با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان اسدآباد، افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، کلنگ زنی فاز ۲ جاده سلامت شهر اسدآباد، افتتاح گلخانه هفت هکتاری به همراه پنج طرح کشاورزی، آغاز طرح توسعه واحدهای تولید سبد میوه و فوم ساختمانی نمونه ای از طرحهایی بود که در هشتمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان اسدآباد انجام شد.

همچنین چند طرح در زمینه تامین زیرساخت در روستاهای مختلف افتتاح شد که از آن جمله می توان به احداث جاده بین مزارع روستاهای نجف آباد و طویلان سفلی، پل روستای بهراز و مرمت قنات محله سیدان و روستای شیلاندر اشاره کرد.

افتتاح همزمان ۲۳ طرح مخابراتی با هدف ارتقای شبکه تلفن و اینترنت چند روستای این شهرستان از دیگر طرحهایی بود که امروز افتتاح و مردم از خدمات آن بهره مند شدند.

فرماندار اسدآباد در این آئین که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: طرح های ارتقای شبکه تلفن و اینترنت بتواد به نیاز اهالی روستاهای کمتر برخوردار پاسخ بدهد.

«سعید کتابی»، طرح توسعه واحدهای تولیدی را نشان از تحقق جهش تولید در این شهرستان دانست و گفت: با تمام توان در کنار تولیدکنندگان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: توسعه واحدهای تولیدی می تواند عده ای از جوانان جویای کار را مشغول به کار کند که جای خرسندی است.

به گفته کتابی، با کمک جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در حوزه زیرساختهای روستایی کارهای ارزشمندی صورت گرفته تا بخشی از خواسته و مطالبات کشاورزان را براورده کنیم.

۱۲۹ طرح با ۴۷ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان اعتبار در دهه مبارک فجر در شهرستان اسدآباد بهره برداری می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.