تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

پیام تبریک مدیرکل پست استان بمناسبت یوم الله۲۲ بهمن

پیام تبریک مدیرکل پست استان بمناسبت یوم الله۲۲ بهمن
نگاه اقتصاد - هدایت فیلی مدیرکل پست استان در پیامی فرا رسیدن یوم الله22 بهمن را به عموم هموطنان و کارکنان شبکه پستی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بودو دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهدا است.

بدون تردید رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ و مقاومت بیش از چهل دهه در میان طوفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه‌گاه‌هایی که در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه‌دارتر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

انقلاب اسلامی ایران همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری امام راحل با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و مؤثر ساخت.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که با اشتیاقی وصف ناپذیر «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن ماه۹۹ در چهل و دومین سال از عمر بابرکت انقلاب ، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» محافظت می‌کنند.

اینک که شرایط فعلی حاکم برجامعه ناشی از انتشار و گسترش ویروس کرونا مجال حضور در راهپیایی یوم الله۲۲بهمن را از همه ما سلب نمود بار دیگر با مراسم ویژه رژه خودرویی و موتوری ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن انقلاب اعلام می داریم که قاطبه ملت ایران اسلامی با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه های انقلاب شکرگزار عزت و قدرتی هستند که به‌برکت خون شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی به بار نشسته است و هر روز نیز قدرتمندتر، باعزت‌تر و امیدوارتر از گذشته، به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.

اینجانب پیشاپیش فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را خدمت آحاد مردم ایران اسلامی، همشهریان شریف، خصوصا تمامی همکاران خدوم و پرتلاشم در شبکه پستی کشور تبریک و شادباش عرض می نمایم.

هدایت فیلی

مدیرکل پست استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.