تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

گرامیداشت مقام مادر در شرکت مخابرات ایلام

گرامیداشت مقام مادر در شرکت مخابرات ایلام
نگاه اقتصاد - مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر همزمان با ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط مخابرات منطقه ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام؛ همزمان بافرارسیدن ۲۲بهمن چهل ودومین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر در محل سالن ویدئوکنفرانس این منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، حاج آقا بسطامی امام جماعت اداره بعنوان سخنران ، با مرور دستاوردهای انقلاب در طول ۴۲سال گذشته و نقش زنان در انقلاب به ایراد سخن پرداخت.

 

درادامه مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه ی فجرو میلاد بانوی دو عالم در خصوص برگزاری این مراسم اظهار داشت: روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه است و این بانوی جلیل القدر، الگو و اسوه ای بی نظیر برای تمامی زنانی است که در پی سعادت و کمال انسانی هستند.

 

مدیرمخابرات منطقه ایلام افزود: نقش موثر زنان در جامعه ی امروزی و پیشبرد امور غیر قابل انکار است، همانگونه که زنان در طول تاریخ نقش های بی بدیلی را درکانون خانواده ها و پرورش افراد ایفا کرده اند، اکنون هم با حضور موثر خود در عرصه هائی خطیر، رشد و پیشرفت را با تکیه بر توانمندی و استعداد خود برای جامعه به ارمغان آورده اند.

 

سپس هدایایی به رسم یادبود به بانوانی که نام آنها زهرا و فاطمه بود داده شد و مراسم با پذیرایی از مسئولین و کارکنان به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.