تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی برای ملت ایران / به برکت نظامی الهی وتوحیدی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل هستند

یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی برای ملت ایران / به برکت نظامی الهی وتوحیدی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل هستند
نگاه اقتصاد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی برای ملت ایران بود، اظهار داشت: به برکت نظام الهی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل هستند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “سیدعلیرضا  ادیانی” که امروز به عنوان سخنران ویژه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در مصلی شهر ایلام ،سخنرانی می کرد، اظهار داشت:  یوم الله ۲۲ بهمن ، روزی است  که حکومت نظام اسلامی ایجاد و رژیم منحوس پهلوی نیز سرنگون و فروپاشیده شد.

 

وی افزود: رژیم منحوس پهلوی  درتمام زمینه ها و برنامه های کشوری وابسته ترین حکومت در جهان بود، و حتی تصمیمات آن با دستور و مشورت کشوری غربی اتحاذ می شد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ،گفت: رژیم شاهنشاهی پهلوی در طول مدت حکومت خود هیچ خدماتی به مردم ایران ارائه نداد و این ملت تنها محکوم به سیاست های وابسته، مفسدانه و ظالمانه بودند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، افزود: در زمان حکومت پهلوی تقریبا کلیه روستا از آب آشامیدنی برخودار نبودند و تمام تمرکز آن دولت آباد کردن چند شهر بزرگ کشور بود.

 

وی با بیان اینکه در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی مردم از حداقل امکانات رفاهی نیز بهرمند نبودند، گفت: انقلاب اسلامی پایان خط استعمارگری حکومت طاغوت بود و مردم ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این انقلاب را ایجاد کردند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی با محوریت نقش مردم ایجاد شد و این انقلاب زمینه ساز حضور حضرت ولی عصر ( عج ) و نظم اسلامی جهانی خواهد بود.

 

وی عنوان داشت: نظام اسلامی ایران بر پایه احکام شریعت اسلام، دین و ارزش های انسانی تاسیس شده است و به تایید آرای مطلق مردم نیز رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به نخستین شعار مردم در زمان انقلاب ،گفت: شعار ثابت انقلاب اسلامی ایران که انقلاب، آزادی و جمهوری اسلامی است پس از چهار دهه در کشور محقق شده است.

 

وی در ادامه نقش  محوری امام خمینی ( ره )، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع و مدافعان حرم را بی بدیل دانست و افزود: هر جا  سخن از آزادگی، ایثار، فداکاری، ظلم ستیزی ،عدالت خواهی و قیام باشند یاد و نام امام ( ره ) در ذهن ها خطور می کند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، خاطر نشان کرد: به برکت نظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل زندگی می کنند و روز به روز بر عزت و اقتدار این ملت در جهان افزوده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.