تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

بستری های کرونا در ایلام به ۱۷۷ نفر افزایش یافت

بستری های کرونا در ایلام به ۱۷۷ نفر افزایش یافت
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۶۱ بیمار جدید ناشی از کرونا در مراکز درمانی ایلام بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۱۷۷ نفر افزایش یافت.

 

دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بیشترین تعداد بستری جدید با ۲۱ نفر مربوط به ایلام است و شهرستان های آبدانان با ۱۰ بستری و دهلران با ۹ بستری در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی افزود: همچنین هفت نفر از بستری های جدید مربوط به ایوان، ۶ نفر چرداول، پنج نفر دره شهر، ۲ نفر بدره و یک نفر مروبط به سیروان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری ها در استان و عدم رعایت پروتکل ها توسط مردم احتمال تغییر وضعیت کل استان وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز، ایلام، دره شهر، چرداول و ایوان در وضعیت نارنجی و مهران، ملکشاهی، بدره، سیروان، چوار و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر کریمیان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۸ ابتلا جدید کرونا در استان ثبت شد و مجموع مبتلایان به ۲۸ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۲۶ هزار و ۲۱۴ نفر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و تعداد فوتی ها تا این لحظه ۱۷۷ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: استفاده از ماسک در استان به کمتر از ۲۰ درصد رسیده و مردم با سهل انگاری در افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها نقش موثری دارند.

دکتر کریمیان از مردم استان خواست: با ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل ها جان عزیزان خود را به خطر نیندازند کرونا نه تنها تمام نشده بلکه به شکل قوی تری در حال تاخت و تاز است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.