تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

 تلاش برای احیای ورزش کشتی استان در نشست مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام و رئیس فدراسیون کشتی کشور

 تلاش برای احیای ورزش کشتی استان در نشست مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام و رئیس فدراسیون کشتی کشور
نگاه اقتصاد-  صدا و سیما در احیاء و ترویج ورزش کشتی و جذب جوانان به این رشته مدال آور و قهرمان پرور، نقش مهم و بسزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ایلام، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشستی صمیمی که با حضور علیرضا دبیر،رئیس فدراسیون کشتی کشور ،علیشائی مدیرکل و مدیران ورزش ‌‌و جوانان استان و جمعی از مدیران و معاونین رسانه استانی برگزار شد گفت:ورزش و بویژه ورزش کشتی جایگاه ارزنده ای در بین مردم استان ایلام دارد و درصددیم با تولید ‌‌و پخش ویژه برنامه های مربوط به این رشته ورزشی، در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن گام برداریم.

بازوند با اشاره به اینکه با تمام توان بدنبال جذب جوانان به سمت ورزش بویژه ورزش کشتی هستیم افزود:استان ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار است و صدا و سیمای مرکز ایلام، برای کمک به این رشته ورزشی در استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی به برنامه های رسانه استانی برای ارتقاء ورزش استان پرداخت و‌گفت: بخش های مختلفی از برنامه معاونت های مختلف رسانه استانی بصورت روزانه،هفتگی و ماهانه به رویدادها و اتفاقات ورزشی استان می پردازد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته با دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان استان و بمنظور معرفی الگوهای مناسب برای جوانان، قهرمانان و مدال آوران استان در مناسبت های مختلف در برنامه های رسانه استانی حضور پیدا می کنند.

دبیر ،رییس فدراسیون کشتی کشور نیز در این نشست ،صدا و سیما را مرجع اصلی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در کشور و استان دانست و گفت :صدا و سیما خانه ورزش و ورزشکاران است و رسانه ملی و رسانه های استانی در مراکز مختلف کشور همواره با پخش زنده ی برنامه های ورزشی بویژه کشتی،نقش مهمی در پیشرفت و‌موفقیت این رشته ورزشی داشته اند.

رئیس فدارسیون کشتی به ظرفیت های کشتی در استان بویژه کشتی فرهنگی اشاره کرد و گفت:باحمایت های صداوسیمای مرکز ایلام و تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان شاهد ارتقاء و پیشرفت این ورزش در بین نوجوانان و جوانان ایلامی و کسب عناوین برتر در سطح ملی و بین المللی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.