تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۵

مخزن آب شهرک اسلامیه مهران با ۸۵ درصد پیشرفت در حال اجراست

مخزن آب شهرک اسلامیه مهران با ۸۵ درصد پیشرفت در حال اجراست
ایلام -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی هوایی شهرک اسلامیه مهران با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال اجراست.

نورالله تیموری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی بتنی هوایی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست.

وی افزود: علیرغم هزینه‌های بالای این نوع مخزن ها نسبت به مخازن هم حجم زمینی، ساخت این نوع از مخازن برای اولین بار در سطح استان در منطقه صفر مرزی (شهرک اسلامیه مهران) که به‌ علت موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی منطقه فاقد کد ارتفاعی لازم است، در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام یادآور شد: با اجرای این پروژه تعداد ۹۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۳۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

تیموری اضافه کرد: این پروژه در راستای رسالت خدمتگذاری و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر در سال رونق تولید و برای توسعه روستایی، تثبیت مرزنشینان در مرزها و همچنین ایجاد زمینه آرامش، آسایش، ارتقاء سطح رفاه و ایجاد انگیزه در مهاجرت معکوس از شهر به روستاها اجرا می شود.

وی از پیشرفت مناسب مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب در مهران خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه در نیمه اول سال آینده تکمیل و آماده بهره‌ برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام یادآور شد: برآورد اولیه هزینه این طرح بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است.

شهرک اسلامیه از توابع بخش مرکزی شهرستان مهران بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.