تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۷

۱۴ هزار کارت هوشمند برای ناوگان باری ایلام صادر شد

۱۴ هزار کارت هوشمند برای ناوگان باری ایلام صادر شد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۴ هزار و ۱۴۱ فقره کارت هوشمند در سال جاری برای ناوگان باری این استان صادر شده است.

سید زاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این بازه زمانی(سال جاری) تعداد هفت هزار و ۳۶۰ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به ناوگان بخش عمومی صادر شده است.

وی یکی از اهداف اجرایی کردن کارت هوشمند را متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای دانست و بیان کرد: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود و ضریب امنیتی بالایی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است، تاکید کرد: با توجه به الزامی بودن کارت هوشمند فعالیت رانندگان حرفه ای در بخش حمل و نقل جاده ای، دارا بودن کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور است.

چشمه خاور ادامه داد: رانندگان ناوگان باری و مسافری استان می توانند برای دریافت کارت سلامت با در دست داشتن معرفی‌نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان مراجعه کنند.

هفت هزار راننده در بخش حمل و نقل بار استان ایلام فعال هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.