تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

امام جمعه ایلام:

شناسایی گلوگاه‌های فساد مردم را به نظام دلگرم می کند

شناسایی گلوگاه‌های فساد مردم را به نظام دلگرم می کند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شرط موفقیت سازمان بازرسی در استان ایلام شناسایی بستر و گلوگاه‌های فساد است، گفت: شناسایی گلوگاه‌های فساد مردم را به نظام دلگرم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین الله‌ نور کریمی‌تبار روز یکشنبه در دیدار با رییس جدید سازمان بازرسی استان ایلام اظهار داشت: خط قرمز بازرسی مبارزه با فساد و شناسایی گلوگاه‌ها و بسترهای فساد باشد و این مهم را در اولویت سازمان متبوعه قرار دهید.

وی کار بازرسی را فوق العاده سخت خواند و تاکید کرد: بازرسی از جمله فعالیت‌هایی است که نیازمند داشتن تیزبینی و اشراف بر دیگران است.

امام جمعه ایلام افزود: مبارزه با متخلفان کاری پرتنش است و برخی اوقات با مواردی همچون مزاحمت، تهدید، اصرار و تطمیع همراه است.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه فعالیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک عبادت محسوب می‌شود، اضافه کرد: کشور دارای شرایط حساسی است و تبعات کوتاهی افراد متوجه نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی یادآور شد: نقشی که کارمندان غیر از اصلاح نظام ساختاری موجود دارند، این است که به صورت غیرمستقیم در دین مردم تاثیرگذار خواهند بود، به گونه‌ای که نحوه فعالیت و برخورد آنها می‌تواند منجر به دینداری یا بی دینی مردم و یا انقلابی و ضد انقلابی بودن آنها شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به تفاوت فاحش در قیمت برخی اجناس بازار استان اظهار داشت: افرادی که می‌خواهند خون مردم را بمکند، به دنبال ازدیاد اموالشان هستند و هیچ‌گونه رحمی ندارند، لذا لازم است با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: سازمان بازرسی شاید به اندازه کافی و گسترده نیرو نداشته باشد که بتواند کار نظارتی خود را به خوبی انجام دهد برای رفع این خلاء از ظرفیت نیروهای داوطلب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بهره ببرید.

وی تصریح کرد: بازرسی می‌تواند به گونه‌ای رفتار کند که مردم، این سازمان را پناهگاه خود در فضاهای مختلف ببینند و گزارش فسادها و مشکلات را بدهند، این هنر مدیریتی شماست که به گونه‌ای رفتار کنید که مردم هرچه دیدند را بدون ترس و واهمه به شما انتقال دهند و امید داشته باشند که بطور حتم پیگیری می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.