تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

رییس جمهور:

سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود ثبت کرد

سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود ثبت کرد
ارومیه - رییس جمهور با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین بزرگداشت سالروز میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در جمع پاسداران آذربایجان غربی افزود: امروز، دشمنان از نام سپاه به لرزه می‌افتند و مشکل آنها با این نیروی مقدس این است که سپاه به دنبال دفاع از ارزش‌های الهی، مردم و وطن است.

وی اضافه کرد: آنها تصور کرده‌اند که با ترور نیروهای ما و سرداران عزیز ما، در دل نیروها و مردم ما تردید ایجاد می‌کنند که این خیال باطلی است.

رییس جمهور ادامه داد: سپاه پاسداران پرتلاش، کارآمد، موثر و مجاهد در دفاع از دین، قرآن، ارزش‌های اسلامی، سرزمین ایران عزیز، مردم بزرگوار بوده و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد، این نیرو در کمک مومنانه به مردم در آسیب‌ها و حوادثی نظیر زلزله، سیل و در عرصه‌های مختلف دارد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارنامه درخشانی در کارهای بزرگ و ماندگار و سازندگی دارد و در تربیت نیروی انسانی کارآمد برای همه بخش‌های نظام اقدام گسترده‌ای داشته است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز ما امنیت این استان و کشور را مرهون تلاش سپاه می‌دانیم، گفت: دشمنان بارها مقابله با ایران اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده‌اند و خودشان هم این را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه شکست، وضعیت همیشگی دشمنان در مقابله با نظام اسلامی است، افزود: دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای عرصه‌هایی بود که آنان همواره شکست خورده‌اند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت نشناختن مردم ایران اسلامی، اضافه کرد: مگر می‌شود که با این نظام بازی کرد، هرکسی در هرکجا بخواهد نسبت به این نظام بازی کند، شیطنت کند و یا با فساد تهدید کند، بداند که به قدری این نظام پاک است که آنها را شکست خواهد داد.

رییس جمهور کشورمان ادامه داد: امروز چهره‌هایی که در مکتب سپاه پاسداران تربیت شده‌اند، در جای جای کشور ایفای نقش می‌کنند و امنیت منطقه را مرهون رشادت‌های سپاه هستیم البته حضور نیروهای ما امنیت ساز بوده و موجب ایجاد امنیت شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نیروهای مسلح در جای جای دنیا دنبال کشورگشایی هستند، تاکید کرد: داعش و گروه‌های تروریستی دست ساخته استکبار بودند ولی سپاه با حضور خود، امنیت ساز شد و کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.