تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

استاندار: 

۴۴ پروژه تا پایان دولت در ایلام به بهره برداری می رسد

۴۴ پروژه تا پایان دولت در ایلام به بهره برداری می رسد
ایلام - استاندار جدید ایلام گفت: ۴۴ پروژه با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار تا پایان دولت تدبیر و امید در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

محمد نوذری روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: این پروژه ها در زمینه های گازرسانی، آبرسانی، تکمیل راه های مواصلاتی و پروژه‌های مرتبط با حوزه انرژی هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته شناخت بسیار خوبی از مسائل و مشکلات استان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پیدا کرده است، یادآور شد: ملاک در دوره باقیمانده از فعالیت دولت دوازدهم کار، کار و کار خواهد بود.

استاندار ایلام با قدردانی از ابراز محبت و بزرگواری مردم استان و رسانه های گروهی تاکید کرد: نیازمند دعای خیر و همراهی عموم مردم برای پیشبرد امور هستیم.

نوذری وحدت، همدلی و هم افزایی با اعضای شورای تامین و بزرگان استان را از اصول برنامه‌های خود ذکر کرد و یادآور شد: بهبود معیشت و تنظیم بازار به عنوان اصلی ترین دغدغه مردم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: وضعیت استان با تلاش پرسنل درمان و همراهی مردم نگران کننده نیست، ولی همسایگی با چهار استان که درگیر این موضوع هستند لزوم پایش مستمر تردد ها را دو چندان می کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در همین راستا تردد از مرز مهران ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به استان خوزستان نیز مسدود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را بسیار خطیر توصیف کرد و از عموم مدیران خوست نسبت به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند و فرصت خدمتگزاری به مردم را با توجه به اعتماد صورت گرفته غنیمت شمارند.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار اظهار داشت: شرایط استان مهیای کار و تلاش است و با توجه به ظرفیت‌های ایلام در عرصه های مختلف همه باید برای ارتقای جایگاه اقتصادی استان تلاش کنند.

وی فضای همدلی و همراهی میان تمام گروه ها و جریانات سیاسی در ایلام را مثبت توصیف کرد و اضافه کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه نیز بدون شک با تیم مدیریتی جدید همراهی می کنند.

امام جمعه ایلام مقابله با تورم و کنترل قیمت ها را مهمترین خواسته مردم در شرایط کنونی عنوان کرد و بر اهتمام تمام مسولان ذیربط برای برخورد با گرانفروشان تاکید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.