تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

حضور مدیرکل پست استان در مرکز سامانه سامد استانداری ایلام

حضور مدیرکل پست استان در مرکز سامانه سامد استانداری ایلام
.

نگاه اقتصاد – هدایت فیلی مدیر کل پست استان روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه جاری با حضور در مرکز سامانه سامد استانداری ایلام پاسخگوی سوالات مردمی و جامعه هدف در استان خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه جاری و بنا به دعوت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری ایلام، مدیرکل پست استان از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات مردمی و جامعه هدف در استان خواهد بود.

 

با عنایت به هماهنگی صورت گرفته از سوی دفتر مدیریت عملکرد استانداری ایلام مردم شریف استان می‌توانند روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱صبح از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با هدایت فیلی مدیرکل پست استان مطرح نمایند.

 

پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه هر چه بیشتر خدمات دولت الکترونیک است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود.

 

سامد، سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مدیران و مسئولین استانی مطرح و پیگیری نمایند.

 

مدیرکل پست استان در پی انتشار این خبر افزود: رسیدگی به شکایات و مشکلات مطروحه مردمی و تسریع بیشتر در روند پاسخگویی بموقع و رسیدگی مسئولان به امورات مربوطه و مرتبط از طریق تعامل آسان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.