تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

نماینده ایلام:

حق مسوولیت های اجتماعی شهرستان های نفت خیز باید پرداخت شود

حق مسوولیت های اجتماعی شهرستان های نفت خیز باید پرداخت شود
ایلام - نماینده مردم ایلام، مهران ، چرداول ، سیروان ، چوار ، ایوان ، ملکشاهی و هلیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت حق مسوولیت های اجتماعی توسط شرکت های فعال نفت و گاز از مهمترین مطالبات مردم در این مناطق است.

علی اکبر بسطامی روز پنجشنبه در دیدار با بزرگان و معتمدان شهرستان چوار اظهار داشت: سال گذشته مسوولان استان خدمت رهبری رسیدند که معظم به در این دیدار، به تراژدی زمین فوتبال چوار در دوران دفاع مقدس اشاره و فرمودند: در این موضوع کوتاهی شده است، در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب باید به این موضوع توجه شود، شهدای ما در لحظات خوف و خطر بسیار درخشیدند و آنها در روزهای سخت مدافع نظام و ارزش های اسلامی بودند.

وی افزود: مردم این منطقه در دوران هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک خود عقب نشینی نکردند و این مردم برای نظام هزینه نداشته و در جریان اغتشاشات اخیر هم مردم چوار نه بزرگ به معاندین دادند.

این نماینده مجلس یادآور شد: مردم شهرستان های نفت و گاز خیز از دولت مطالبه قانون و عدالت دارند، حق مسوولیت های اجتماعی، ایجاد زیرساخت‌های توسعه ای، اشتغال، اجرای مواد قانونی، عدالت در اشتغال و تخصیص اعتبارات از جمله مطالبات این مردم است.

بسطامی تاکید کرد: بهداشت و درمان در استان مشکلاتی دارد که لازم است در زمینه تامین دارو با تدبیر استاندار و دیگر مسوولان استان مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: سهم مردم از مالیات های ارزش افزوده ، مسوولیت های اجتماعی و اعمال قانون مناطق جنگی برای کارمندان استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسوولان قرار داشته باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.