تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

پیام تبریک سجاد میرزایی شهردار ارکواز ملکشاهی به مناسبت بزرگداشت شهید باکری و روز شهردار

پیام تبریک سجاد میرزایی شهردار ارکواز ملکشاهی به مناسبت بزرگداشت شهید باکری و روز شهردار

نگاه اقتصاد – میرزایی در این پیام با گرامیداشت یاد شهید باکری، روز شهردار را به تمامی شهرداران پرتلاش این مرز و بوم که در این برهه حساس در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کنند، تبریک گفت.   در این پیام آمده است: شهرداری‌ها برای رسیدن به اهداف توسعه ای خود باید

نگاه اقتصاد – میرزایی در این پیام با گرامیداشت یاد شهید باکری، روز شهردار را به تمامی شهرداران پرتلاش این مرز و بوم که در این برهه حساس در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: شهرداری‌ها برای رسیدن به اهداف توسعه ای خود باید در توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از تربیت افراد متخصص و آشنا به علوم شهری  و با تجهیز آنها به نرم افزار و سخت افزار مرتبط با مدیریت شهری گام بردارد، چرا که در عصر حاضر آموزش و تخصص دو فاکتور اصلی در توسعه پایدار بخصوص توسعه شهری هستند و شهرداران باید از نیروی انسانی ماهر و برجسته در عرصه اقتصاد شهری، بهسازی و نوسازی شهری، آمایش شهری، محیط زیست، عمران شهری، حقوق شهری و GIS- RS  استفاده کنند.

 

به نظر می‌رسد مهم‌ترین انتظار مردم، ایجاد مدیریت واحد شهری است که ارائه روش‌ها و مکانیزم‌های آن در شورای شهر تحقق می‌یابد و آن میسر نخواهد بود مگر این که همه سازمان‌های خدمات شهری تحت لوای مدیریتی واحد خدمات خود را ارائه کنند اما  برای اینکه مدیریت شهری موفق شود باید نظام مشارکت نهادینه شود.

 

در ادامه پیام شهردار ارکواز ملکشاهی آمده است که ۲۵ اسفند، یادآور سالروز شهادت بسیجی مخلص شهید مهدی باکری است که به نام شهردار مزین شده است و این روزی ارزشمند است تا از همه‌ی شهرداران زحمت کش و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری قدردانی شود.

 

میرزایی در پایان با تبریک روز شهردار به تمامی شهرداران خدوم استان ایلام و آرزوی توفیق روز افزون در جایگاه خدمتگزاری، برای تمامی شهروندان از خداوند متعال خواست که جهد و تلاش خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران در رویکرد انجام پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری باتدبیر و تلاش همواره همسو باشد و موجب رضایتمندی مردم عزیز شهرهای استان شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.