تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

معاون رئیس جمهور:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت است

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت است
تبریز- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تکمیل و راه اندازی طرح‌ها و واحدهای صنعتی نیمه تمام و تعطیل از اولویت‌های دولت است.

سیدمحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: سد لیلان چای که به صورت نیمه کاره رها شده از نیازهای کشاورزی و شرب مردم شهرستان ملکان است که از طریق وزارت نیرو برای تکمیل آن پیگیری خواهد شد.
وی افزود: در رابطه با طرح ذوب آهن ملکان نیز با توجه به اینکه دولت مصمم به راه اندازی واحدهای صنعتی نیمه تمام و راکد است به این منظور واحدی در ریاست جمهوری تشکیل شده و از این طریق پیگیری می شود تا به نتیجه برسد.
معاون رئیس جمهور در خصوص خواسته مردم بخش لیلان در مورد تبدیل این بخش به شهرستان گفت: مراحل این موضوع در استان و در وزارت کشور طی شده و در کمیسیون سیاسی و دفاعی مطرح خواهدشد، بعد از تصویب در آنجا در هیئت دولت مطرح می شود.
شهرستان ملکان با ۱۱۰هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است و لیلان یکی از بخش های این شهرستان محسوب می شود.

سید محمد حسینی شب گذشته به مناسبت ایام الله دهه فجر و بنا به دعوت نماینده مردم ملکان، لیلان و مبارک شهر استان آذربایجان شرقی با حضور در جمع مردم لیلان و روستاهای اطراف در مسجد جامع این شهر ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی آیت الله رئیسی در جمع مردم سخنرانی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.