تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

۲۲ بهمن روز خدا بود

۲۲ بهمن روز خدا بود
نگاه اقتصاد

 

در هر کشوری یک مراسم ملی وجود دارد که هر ساله تمام اقشار مردم آن کشور برای بزرگداشت در آن مراسم شرکت می کنند و به این وسیله عرق ملی و وطن دوستی خود رادر معرض دید جهانیان می گذارند. این مراسمات علاوه بر اتحاد ملی و پاسداشت تمامیت ارضی یک کشور، مردم آن کشور را همواره در بحران‌های سخت و نیز در شادی هایشان در کنار هم قرار می دهد.

در کشور ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مراسمات ملی زیادی وجود دارد که همه مردم پیر و جوان، زن و مرد در کنار هم در این مراسم شرکت می کنند، مهمترین آنها که نشان دهنده عرق ملی و اتکا به خود و نه به ظالمان جهان است، یوم الله ۲۲ بهمن است، مردم کشورمان هر ساله این روز بزرگ را جشن می گیرند و بر روان پاک شهدای این درود می فرستند و گرد هم جمع می شوند تا به دنیا نشان دهند که تسلیم زر و زور نمی شوند و به آرمان‌های انقلاب خود پایبند هستند.

۲۲ بهمن نماد انقلاب مردمی است که یکه و تنها در مقابل تمام جهان ایستادند و پرچم مبارزه با استکبار جهانخوار را در سرتاسر جهان برافراشتند و نیز به جهانیان نشان دادند که با ایمان به خداوند متعال و رهبری عالی قدر می توان به مستکبران عالم پیروز شد.

۲۲ بهمن نماد پیروزی ملت ایران بر علیه طاغوت و فساد، نابرابری، ظلم و جور بود، مردم ما هر ساله این روز را جشن می گیرند تا به دنیا نشان دهند، ظلم و طاغوت با ایمان به خداوند بزرگ نابود شدنی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.