تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

استاندار ایلام: 

نظارت های کرونایی در شهرستان های جنوبی افزایش می یابد

نظارت های کرونایی در شهرستان های جنوبی افزایش می یابد
ایلام -استاندار ایلام با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در شهرستان های حوزه جنوبی استان، گفت: نظارت ها و کنترل های کرونایی در این مناطق بیشتر می شود.

محمد نوذری روز سه شنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بیشترین میزان بستری ها در چند روز اخیر مربوط به شهرستان‌های حوزه جنوبی بویژه دهلران و آبدانان است.

وی ادامه داد: بیشترین علت بروز این اوضاع ورود میهمانان نوروزی از مناطق آلوده به ویژه خوزستان به این شهرستان هاست.

وی برگزاری آیین‌های شادی و عزا را یکی دیگر از عوامل نگران کننده در تشدید اوضاع کنونی عنوان کرد و گفت: فرمانداران در این زمینه باید مدیریت کرده و با تجمع ها برخورد قانونی شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: از سوی دیگر ساده انگاری نه در این استان بلکه کل کشور موجب تشدید شیوع کرونا شده است که در این زمینه باید همه مردم مشارکت و همراهی برای رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان دهلران ادامه داد: ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع بوده و همچنین مهمانسراها و مراکز اقامتی هیچگونه پذیرش مهمانان نوروزی را در کل استان نخواهند داشت.

وی همچنین بر نظارت بر ورود خروج خودروها به سمت خوزستان و همچنین نظارت بر آرامستان ها، بازار و صنوف تاکید کرد.

نوذری همچنین با اشاره به ممنوعیت برپایی چادر در طبیعت گفت: در این زمینه نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد کرده و از برپایی چادر از سوی مردم جلوگیری می کنند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بقاع متبرکه استان گفت: زیارت این اماکن ممنوع نبوده ولی مردم در صورت مراجعه پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

وی همچنین از رسانه‌های مختلف گروهی استان خواست: تا در این زمینه به تولید محتوای بیشتر پرداخته تا با همراهی و همکاری مردم و مسئولان شاهد قطع زنجیر کرونا باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.