تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد

۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی و مجموع مبتلایان به ۲۷ هزار و ۲۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوتی ها تاکنون ۶۷۰ نفر رسیده است.

وی افزود: روند ابتلا و بستری در استان در حال افزایش است و ۱۴ مورد جدید ناشی از از کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۶۴ نفر رسیده است.

دکتر کریمیان یادآور شد: پنج مورد از بستری های جدید مربوط به شهرستان آبدانان، سه مورد ایلام، سه مورد دهلران، ۲ مورد چرداول و یک مورد مربوط به بدره است.

وی با بیان اینکه تعداد بهبودیافتگان از کرونا در استان ۲۵ هزار و ۳۸۲ نفر است، گفت: عدم رعایت پروتکل ها و حضور در تجمعات و دید و بازدید های عید در افزایش آمار کرونا تاثیرگذار بوده و چنانچه این موضوع ادامه یابد پس از تعطیلات عید شاهد پیک جدیدی خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: شهرستان دهلران با یک هزار و ۶۸۴ ابتلا در وضعیت نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: با توجه به حجم ورودی مسافران نوروزی در برخی شهرستان ها احتمال تغییر وضعیت ها به پرخطر وجود دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.