تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

فرماندار: 

محدودیت های کرونایی در دهلران افزایش می یابد

محدودیت های کرونایی در دهلران افزایش می یابد
ایلام - فرماندار دهلران گفت: محدودیت های کرونایی در این شهرستان با توجه به قرمز شدن وضعیت، افزایش می یابد.

مجید عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: عدم رعایت پروتکل ها، برگزاری دورهمی های ایام نوروز، عادی انگاری توسط مردم و مسافرت ها باعث شد دهلران از نارنجی به قرمز تغییر یابد بنابراین با توجه به این شرایط، ستاد کرونای شهرستان در راستای کنترل اوضاع ناچار است برای صنوف و مشاغل محدودیت اعمال کند.

وی به ایجاد قرارگاه کرونا در بخش دشت عباس اشاره کرد و گفت: این قرارگاه از امروز با فرماندهی و نظارت معاون سیاسی امنیتی استاندار ایجاد شده است و تا بهبودی شرایط به کار خود ادامه می دهد.

فرماندار دهلران میزان استفاده از ماسک در شهرستان را زیر ۴۰ درصد عنوان کرد و افزود: استفاده از ماسک توسط مردم باید با جدیت رعایت شود و به این مهم توجه کنند.

عسگری بر ضرورت کنترل های محلی تاکید کرد و یادآور شد: در روستاها، دهیاران و شوراهای اسلامی با همکاری پایگاه‌های های مقاومت بسیج و خانه های بهداشت از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به روستاها جلوگیری کنند.

رییس ستاد کرونای شهرستان دهلران با اشاره به پیک چهارم کرونا، وضعیت قرمز خوزستان در همجواری شهرستان و محدودیت های اعمال شده تردد در سپتون، گفت: چاپخانه ها و مراکز چاپ و تکثیر و فضاهای مجازی باید از درج آگهی فوت خودداری کنند، هرگونه اجرای مراسم عزاداری و عروسی در شهرستان منع قانونی دارد و مردم باید با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده حداکثری از ماسک و کاهش حضور در تجمعات با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان به صورت ویژه مد نظر قرار می گیرد و دستگاه های عضو ستاد نیز با دقت اجرای مصوبات را رصد کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.