تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۶

برپایی میزخدمت مخابرات منطقه ایلام در مصلای نمازجمعه شهرستان ایوان

برپایی میزخدمت مخابرات منطقه ایلام در مصلای نمازجمعه شهرستان ایوان
نگاه اقتصاد - در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره مدیران ادارات دستگاههای اجرایی باهدف پاسخگویی به مشکلات ومطالبات مردم، میز خدمت مخابرات منطقه ایلام در مصلای نماز جمعه شهرستان ایوان برپا شد.

 

به گزارش روابط عمومی،در روز جمعه مورخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱ با هدف تکریم ارباب رجوع واشاعه فرهنگ پاسخگویی به مشکلات ومطالبات مردم ودر راستای برقراری ارتباطی فراگیر، مخابرات منطقه ایلام با حضور صادقی رئیس مخابرات ،کارکنان ونمایندگان شهرستان ایوان در مصلای نماز جمعه با برپایی میز خدمت ضمن پاسخگویی مطالبات ورفع مشکلات مخابراتی شهروندان ونمازگزاران، نسبت به ارائه خدمات سرویس تلفنهای ثابت، همراه و دیتا اقدام نمودند.

 

رئیس اداره مخابرات ایوان با بررسی مشکلات به بیان  راهکارهای قانونی پرداخت و گفت: سعی ما بر این است که مشکلات روستاهای مذکور در حوزه اینترنت و خطوط تلفن با سرعت پیگیری و برطرف شود.

 

گفتنی است هدف از برپایی میز خدمت در مصلای نمازجمعه و پیش از خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر کاهش فاصله بین مردم و مسئولین شرکت و تکریم ارباب رجوع، تسریع در حل مشکلات و درخواستها و رفع موانع موجود در مسائل خدمات شرکت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.