تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

‍ بازدید میدانی رییس سازمان بازرسی استان از بیمارستان امام علی(ع) سرابله

‍ بازدید میدانی رییس سازمان بازرسی استان از بیمارستان امام علی(ع) سرابله
.

 

نگاه اقتصاد – رئیس سازمان بازرسی استان در اولین بازدید میدانی خود در سال۱۴۰۰ با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار شهرستان چرداول، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون درمان و برخی از مسئولان استانی و محلی از بیمارستان امام علی(ع) سرابله بازدید نمود.

 

در این بازدید اصلانی رئیس سازمان بازرسی استان ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان این بیمارستان و اهداء شاخه گل به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج)؛ از تلاشهای مجاهدانه کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر کرد و ابراز داشت: ارتقاء تجهیزات وامکانات لازم در جهت مداوای بیماران بخصوص در این ایام کرونایی می‌تواند در روند درمان بیماران بسیار حائز اهمیت باشد و لازم هست که دستگاههای جدید جهت سهولت در کار درمان بیماران توسط دستگاههای مربوطه تهیه شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام هم ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو؛ از توجه ویژه رییس سازمان بازرسی استان به حوزه سلامت تقدیر نمود.

 

دکتر محمد کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌ها، دستاوردها، چالشها و نیازمندیهای حوزه سلامت استان اشاره و خاطر نشان کرد که همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان استان در ایام شیوع بیماری کرونا با ایثار و ازخودگذشتگی در راه خدمت به مردم و بیماران با این بیماری مبارزه کردند.

 

وی یادآور شد: یک دستگاه سی تی اسکن جدیداً برای بیمارستان امام علی(ع) سرابله خریداری شده که در آینده نزدیک در اختیار بیمارستان جهت انجام امورات پزشکی قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است که در ادامه مسئولین از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در شباب و پایگاه فوریت‌های پزشکی مسیر جاده راه کربلا در شهرستان چرداول بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.