تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

شکوری: 

هیچ مشکلی برای حضور آل‌کثیر وجود نداشت

هیچ مشکلی برای حضور آل‌کثیر وجود نداشت
تهران- معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت باشگاه پدیده به دلیل حضور عیسی آل‌کثیر در دیدار برابر این تیم گفت: هیچ مشکلی برای بازی کردن این بازیکن وجود نداشت و دلیل شکایت پدیده را نمی‌دانم.

ابراهیم شکوری در واکنش به خبر شکایت باشگاه پدیده (شهرخودرو مشهد) بابت حضور عیسی آل‌کثیر در دیدار برابر این تیم اظهار کرد: دلیل شکایت حریف را نمی‌دانیم اما مدارک کاملی برای این شکایت در اختیار داریم.

وی ادامه داد: مجوز حضور آل‌کثیر در این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ارسال شد و مجوز حضور وی در میدان، بعد از اتمام محرومیت از سوی AFC به صورت مکتوب دریافت شده بود. مبلغ جریمه ۱۰ هزار دلاری این بازیکن هم، از محل مطالبات باشگاه در کنفدراسیون پرداخت شد و از این نظر، هیچ مشکلی در میان نیست. از این رو، نمی‌دانیم باشگاه پدیده بابت چه موضوعی اعتراض کرده است.

شکوری ادامه داد: ما از باشگاه پدیده مشهد شکایت کرده‌ایم زیرا به ما اعلام شده که این تیم مقابل پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی که فسخ‌قراردادش مشکل دارد، استفاده کرده است. از همین رو به محض پایان دیدار، نامه اعتراض خود را به ناظر مسابقه دادیم تا در سازمان لیگ مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: طبق اطلاعات ما، بازیکن تیم پدیده به نام محمدرضا فلاحیان (بازیکن تیم نود ارومیه) که مقابل پرسپولیس به میدان آمد، فسخ‌قرارداد غیرقانونی داشته و اسناد و مستندات آن نیز موجود است. از این‌رو منتظریم تا تکلیفش مشخص شود.

دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس امروز (شنبه) از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک همراه شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.