تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایلام به اجرا در آمد

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایلام به اجرا در آمد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از اجرای موثر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال موسوی روز شنبه اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت ایام تعطیلات نوروزی، طرح پاکسازی ، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت های خیابانی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای این طرح ۱۲ سارق دستگیر ، ۱۷ فقره انواع سرقت کشف و ۱۳ نفر معتاد جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و مقداری موادمخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج این طرح دانست و گفت: امنیت و سلامت اجتماعی شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با رفتار مجرمانه خود باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند، پلیس برابر با قانون و با قاطعیت برخورد می کند.

سرهنگ موسوی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.