تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

معاون استاندار: 

تیم‌های ویژه بازرسی نظارت کرونایی در ایلام فعال شد

تیم‌های ویژه بازرسی نظارت کرونایی در ایلام فعال شد
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تیم‌های ویژه بازرسی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا به دستور استاندار از امروز در این استان فعال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز چهارشنبه در نشست با مدیران کل حوزه معاونت عمرانی با اشاره به تشدید نظارت‌های مقابله با مرحله چهارم شیوع ویروس کرونا در این استان گفت: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت مصوبات ستاد کرونا ، پروتکل‌های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.

وی یادآور شد: چنانچه مدیران در بازرسی های روزانه خود تخلفی روبرو شوند، ضمن گزارش آن به استانداری ،فرآیند تعطیل شدن آن مرکز و برخورد قاطع با مدیران متخلف را وارد مرحله اجرایی می‌کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: این تیم‌ها در گام نخست نسبت به تخلفات احتمالی تذکر می‌دهند اما چنانچه تذکرات بی‌نتیجه بماند نسبت به تعطیلی محل متخلف اقدام می‌شود.

کرمی تاکید کرد: بر اساس مصوبه نشست اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاد مربوطه نظارت کنند و در این رابطه مسوول هستند.

وی اضافه کرد: سهل انگاری و ساده انگاری از سوی آنان هیچ مدیری در راستای رعایت پروتکل های کرونا پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده برخورد جدی می شود .

کرمی از مردم استان به ویژه اصناف و بازاریان خواست که در این مدت که استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته برای رهایی از این وضعیت همکاری لازم با ستاد کروناو تیم های بازرسی داشته باشند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ایلام پنج ایلام، دهلران، آبدانان، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.