تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

۴۰ درصد دارندگان سهام عدالت مازندران کد بورسی ندارند

۴۰ درصد دارندگان سهام عدالت مازندران کد بورسی ندارند
ساری - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با اعلام این که ۶۰ درصد دارندگان سهام عدالت استان کد بورسی دریافت کرده‌اند ، گفت : هنوز حدود ۶۰۰ هزار نفر فاقد کدبورسی هستند.

 

سید اسماعیل هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما آمار افزود: تا پیش از تعطیلات نوروزی حدود ۹۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت مازندران کد بورسی دریافت و در سامانه سجام ثبت نام کرده بودند.

وی ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی را در سرعت بخشی به کسب سود سهام و همچنین تسلط و مدیریت سهام الزامی و موثر دانست و از دارندگان سهام عدالت خواست تا هرچه سریع تر نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنند.

یک میلیون و ۴۹۰ هزار مازندرانی دارای سهام عدالت هستند.

دارندگان برگه سهام عدالت می توانند با ثبت نام در سامانه سجام به نشانی اینترنتی http://sejam.ir نسبت به دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

نامزدی ۶۸ نفر برای کرسی شرکت سهام عدالت مازندران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه متقاضیان حضور در انتخابات هیات مدیره شرکت سهام عدالت مازندران تا ۲۸ فروردین فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام کنند گفت: تاکنون ۶۸ نفر برای تصدی کرسی هیات مدیره شرکت سهام عدالت مازندران ثبت نام کردند.

وی افزود : از این تعداد صلاحت ۶۰ نفر از سوی سازمان بورس و اوراق بهادر تایید شده است که می توانند گزینه گسترده ای برای انتخاب خوب مردم و سهامداران باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران به رتبه چهارم مازندران در ثبت نام متقاضیان حضور در انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت اشاره کرد و گفت: آن دسته از مشمولینی که مطابق دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار واجد شرایط هستند و تمایل به عضویت در هیات مدیره شرکت سهام عدالت مازندران را دارند می توانند از طریق سامانه “ستام” به نشانی http://setan.seo.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی همچنین درمورد تاریخ برگزاری انتخابات گفت: هنوز دستور العملی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس برای زمان برگزاری انتخابات اعلام نشد اما به نظر می رسد در حال راستی آزمایی و برخی اصلاحات هستند تا شاهد فضایی سالم باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.