تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

نماینده مجلس:

مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند

مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند
تهران- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم با حضور یکپارچه در انتخابات در تعیین سرنوشت خود برای کشور و آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

مهرداد گودرزوند چگینی روز یکشنبه در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود با تبریک ماه مبارک رمضان و روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلار مردان ولایت بر ارتشیان، گفت: دستیابی دانشمندان ایرانی به غنی‌سازی ۶۰ درصدی در کوتاهترین زمان بر ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: امروز حقانیت ملت بزرگ ایران اسلامی با عدم پذیرش پیشنهاد تحمیلی و سیاست‌های نابخردانه و دیکتاتوری دستگاه ظالمانه دولت آمریکا و ایادی آن بر همه آزادگان و آزادیخواهان جهان به اثبات رسید. شکی نیست که ناتوانی دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با کارهای تروریستی گره خورده است.

گودرزوند چگینی عنوان کرد: ترورهای مقاطع مختلف در ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون نشان از ضعف و ناتوانی در ارائه منطق و استدلال در برابر استقلال ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در کدامین منطق و مکتب ترور به رسمیت شناخته شده است؟ آیا غیر از دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنها که خود رسما به ترور قهرمانان و اسطوره‌های ملی ایران همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای اقرار می‌کنند در دکترین کدامین کشور وجود دارد؟

نماینده مردم رودبار با بیان اینکه مدعیان قدرت خود مدعی حقوق بشر هستند، گفت: خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای یک کشور به منزله جنگ جهانی است، اگر دولت و ملت ایران صبوری به خرج می‌دهند به معنی عدم پاسخ به این جنایت نیست. دامنه و روند یقینا از صبر و حوصله ملت بزرگ ایران اسلامی خارج خواهد بود.

گودرزوند چگینی افزود: لازم است کشورهای دنیا و آزادیخواهان جهان پاسخی در حد و شأن دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به او بدهند تا شاید تجربه‌ای باشد که دیگر جرأت جسارت به کشورهای مستقل را نداشته باشد.

وی بیان کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب درخصوص دولت گذشته آمریکا که «نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌شود» به اثبات رسید. امیدواریم دولتمردان ایران عزیز رهنمودهای هوشمندانه رهبر انقلاب را در زمینه رفع کامل تحریم به عنوان مهمترین استراتژی در این مقطع مورد توجه جدی قرار دهند و تاکید بر منابع داخلی سرلوحه اداره امور کشور در همه قوا کشور قرار گیرد.

این نماینده مجلس یازدهم خطاب به مردم با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی گفت: انشاءالله مردم عزیز با حضور یکپارچه در تعیین سرنوشت خود برای کشور و آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

گودرزوند چگینی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود گفت: از وزیر جهاد کشاورزی خواستار تعیین تکلیف طرح ۴۶۵ هکتاری علی‌آباد منجیل و ملخ مراکشی در شهرهای لوشان و منجیل و بخش‌های دیگر که ضرر و زیان زیادی به مزارع و زندگی مردم وارد کرده شد.

وی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره آنتن‌دهی در شهرستان رودبار چندین بار نامه‌نگاری کردیم و حضورا هم به شما اطلاع‌ دادیم. آنتن‌دهی در حوزه‌های شهری و روستایی در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد، که تقاضای رسیدگی داریم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به وزیر وزیر راه و شهرسازی درخصوص روکش آسفالت جاده ترانزیتی لوشان به امامزاده هاشم گفت: این جاده که محل عبور و مرور کامیون‌های سنگین و مردم منطقه است امروز حتی با تراکتور نمی‌توان در آن منطقه عبور و مرور کرد. خواهشمند است دستور صریح فرمایید این مشکل منطقه با روکش آسفالت حداکثر ۶۵ کیلومتر برطرف شود.

گودرزوند چگینی در تذکری به وزیر نیرو با بیان اینکه در رودخانه سفیدرود به دلیل نداشتن حفاظ ایمنی، تاکنون ده ها نفر غرق شده‌اند خواستار دیوارچینی این رودخانه شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.