تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

کشف ۱۲۶ فقره سرقت در ایلام

کشف ۱۲۶ فقره سرقت در ایلام
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام گفت: ۱۲۶ فقره سرقت در استان کشف و ۶۱ سارق نیز دستگیر شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه اظهار داشت: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس، پیشگیری از جرایم، کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضایتمندی شهروندان و نا امن کردن محیط برای سارقان می شود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تشدید اقدامات کنترلی و نیز استفاده از طرح های محله محور در طول یک هفته گذشته ۲۹۳ رأس احشام قاچاق، ۲ هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع ، سه کیلو مواد مخدر، ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: از دیگر دستاوردهای موفق پلیسی، کشف ۱۷ قبضه سلاح غیرمجاز و توقیف ۱۴۹ دستگاه موتورسیکلت و خودرو هنجارشکن و متخلف بوده است.

القاصی مهر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: تلاش پلیس استان ارتقای احساس امنیت و آرامش در جامعه و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

وی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و اضافه کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند. ‏ /ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.