تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران:

نبود تمرینات مستمر موجب افت میزان آمادگی کشتی‌گیران شده است

نبود تمرینات مستمر موجب افت میزان آمادگی کشتی‌گیران شده است
زنجان - سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران، گفت: نبود تمرینات آماده سازی مستمر موجب افت سطح آمادگی کشتی گیران شده است درحالیکه مسابقات جهانی و گزینشی المپیک در راه است و نباید از تمرین، برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی فاصله گرفت.

محمد نادری روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ما افزود: شیوع ویروس کرونا از پارسال، این بخش از ورزش کشتی را نیز تحت الشعاع قرار داده است که با فروکش کردن این بیماری منحوس و مهلک، تمرینات ورزشکاران و برگزاری مسابقات، شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای حضور در رقابتهای جهانی و گزینشی المپیک کشتی ساحلی نیاز به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و اردوهای آمادگی است.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی، گفت: تیم های کشتی ساحلی اغلب کشورها خود را برای حضور توانمندتر در رقابت های برون مرزی آماده می کنند و ایران نیز نباید از این غافله عقب بماند چراکه در مسابقات آسیایی چین، جهانی و گزینشی المپیک، رقبای سختی را در پیش روی خود خواهیم داشت.

نادری، تصریح کرد: تمرینات کشتی ساحلی بطور معمول در فضای روباز انجام می گیرد که در صورت عبور از وضعیت قرمز کرونایی می توان با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان و همچنین برپایی اردوهای آماده سازی اقدام کرد.

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا و سرعت سرایت این بیماری منحوس باعث شد تا بازی های آسیایی نیز که قرار بود ۱۳ فروردین ماه جاری در چین برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.