تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۸

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی:

خودروهای پلاک مخدوش در ایلام افزایش یافته است

خودروهای پلاک مخدوش در ایلام افزایش یافته است
ایلام - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: اجرای محدودیت های ترافیکی در ایام انتشار گسترده ویروس کرونا باعث افزایش چشمگیر خودروهای داری پلاک مخدوش در استان شده است.

به گزارش ایرنا از کانال اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: این اقدام برای فرار از اعمال قانون بعد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است و تاکنون ۳۰ دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده است.

وی یادآور شد: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکسی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق کند به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تشکیل بانک اطلاعاتی خودروهای پلاک مخدوش در پلیس راهور استان خبر داد و اضافه کرد: اطلاعات این خودروهای توقیفی در پلیس راهور وجود دارد و در صورتیکه دوباره دست به چنین اقدامی بزنند با استفاده از این اطلاعات، مجازات بیشتری در انتظارشان خواهد بود.

کهزادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده خودروهای پلاک مخدوش در معابر عمومی موضوع را از طریق شماره های ۱۱۰ یا ۱۲۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.