تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۷

نماینده خبرگان رهبری:

مشارکت در انتخابات، وفاداری ملت به انقلاب را برای جهان مخابره می‌کند

مشارکت در انتخابات، وفاداری ملت به انقلاب را برای جهان مخابره می‌کند
ارومیه- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در انتخابات، وفاداری ملت ایران به انقلاب و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی را به جهان مخابره می‌کند.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، میزان علاقه مردم به کشور را نشان داده و دشمنان را مایوس می‌کند.

وی گفت: امروز دشمن امیدوار است که به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم ارتباط خود را با صندوق های رای قطع کنند بنابراین مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای به دشمن این پیام را مخابره خواهد کرد که ملت ایران هرگز دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس نظام ‌اسلامی برنخواهند داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات علاوه بر مایوس کردن دشمنان ایران اسلامی، اقتدار کشور را در دنیا تثبیت خواهد کرد.

آیت الله شبستری افزود: هرکسی به دنبال این باشد که ایرانی مقتدرتر و عزتمندتر در عرصه بین المللی داشته باشیم، بدون تردید از مشارکت در انتخابات دوری نکرده بلکه با شوق تمام ‌در پای صندوق های رای حاضر می‌شود.

وی درخصوص تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، گفت: قهر با صندوق های رای قهر با سرنوشت خودمان است و این رفتار هیچگونه منطق عقلایی ندارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری افزود: کسی که به سرنوشت کشورش علاقمند است، هرگز با صندوق های رای قهر نخواهد کرد زیرا این اقدام خواست دشمنان است‌ و هیچ توجیه عقلایی ندارد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: شرکت در انتخابات درحقیقت امانت و رسالتی است که خداوند بر عهده ما نهاده بنابراین با حضور در انتخابات و ‌دادن رای، امانت را به اهلش می‌سپاریم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: متاسفانه در انتخابات می بینیم که برخی از نامزدها به جای ارایه طرح و برنامه، به تخریب یکدیگر می پردازند که باید گفت تخریب رقیب یا رقبای انتخاباتی خلاف اخلاق انتخاباتی و اخلاق جوانمردی است.

وی افزود: تمام‌ کاندیداها به جای تخریب رقبای انتخاباتی، به بیان نقطه نظرات خود بپردازند زیرا چنین رفتارهایی کام مردم را تلخ کرده و چه ‌بسا در کاهش مشارکت مردم می‌تواند تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز ۲۸ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.