تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

حضور در عرصه انتخابات و انتخاب آگاهانه ضامن پیشرفت و تعالی کشور است

حضور در عرصه انتخابات و انتخاب آگاهانه ضامن پیشرفت و تعالی کشور است
.

 

زنجان – مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور حداکثری درپای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب آگاهانه، موجب پیشرفت و تعالی کشور است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات ایران در مقایسه با کشورهای به ظاهر دموکراتیک و مردم سالار نظیر آمریکا و فرانسه، همواره پرشورتر، قوی‌تر و واقعی‌تر بوده است.

وی با بیان اینکه رای و انتخاب مردم در تمامی صحنه‌های حساس و تاریخی نظیر رفراندوم قانون اساسی، ادوار مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا سرنوشت ساز و مهم بوده است، اظهار داشت: مردم در تعیین سرنوشت کشور حرف نخست را می‌زنند بنابرین مشارکت حداکثری و پرشور مردم در عرصه انتخابات، امری ضروری است.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، انتخاب آگاهانه را مهم و تعیین کننده خواند و گفت: ضرورت انتخاب آگاهانه برای پیشرفت و آینده کشور و همچنین حل برخی از مشکلات از نکات حساس و مهم بوده و همواره مورد تاکید امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و نهادهای انقلابی بوده است.

حجت الاسلام بیگدلی، افزود: اگر مردم ما با در نظر گرفتن منافع اقتصاد مقاومتی، تفکر انقلابی و شعار قدرت جمهوری اسلامی ایران و توانمندی روزافزون نظام در انتخابات شرکت کنند، انتخاب آگاهانه و اصولی و ایران قوی شکل خواهد گرفت.

وی از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با رای و انتخاب آگاهانه ملت بیمه می‌شود، اظهار داشت: در کشور ۲ تفکر “تسلیم” و “مقاومت و ایستادگی” در مقابل استکبار جهانی وجود دارد که در این میان تفکر مقاومت و ایستادگی مورد تایید رهبری بوده و با رهنمودهای ایشان هدایت می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری هزینه تسلیم شدن و سازش به مراتب بالاتر از مقاومت کردن است، تصریح کرد: در هر تصمیمی که مردم به ندای، ولی خود لبیک گفته و طبق رهنمودها و معیارهای تعیین شده رهبری حرکت کرده اند، پیروز میدان مبارزه شده اند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات در حقیقت سرنوشت، هدف و دورنمای نظام را مشخص می‌کند و مردم هر تفکری را انتخاب کنند نظام آن را می‌پذیرد، به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تاثیر آن در جایگاه ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات توطئه ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام بیگدلی به ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رییس جمهور مطلوب باید با کفایت، با ایمان، عدالت خواه، ضدفساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ جریان و نهاد و کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهد کرد، گفت:
دو قطبی سم مهلکی برای نظام بوده و اتحاد و همبستگی نقطه مقابل آن است و اگر اتحاد و همبستگی و رقابت دوستانه شکل بگیرد مردم به بهترین کاندیدا که دارای برنامه و عملکرد بهتری است رأی می‌دهند، ولی اگر فضای دوقطبی ایجاد شود کاندیداها و اطرافیان آن‌ها شروع به جوسازی و تخریب یکدیگر می‌کنند و این جریان به ضرر نظام و مردم خواهد بود.

حجت الاسلام بیگدلی به وجود برخی مشکلات در کشور اشاره کرد و افزود: امروز مشکلات اصلی و عمده در کشور، موضوع معیشت و اقتصاد است و این در حالی است که در کشور مشکلاتی از قبیل امنیتی و ساختاری نداریم و ریشه مشکلات معیشتی نیز در مدیریت و توجه نکردن به توانمندی‌های کشور زیرساخت‌ها و توانایی‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه وجود مدیران و مسوؤلان انقلابی با عدم تفکر غرب گرایانه سبب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود، تصریح کرد: ریشه فشارهای اقتصادی و سیاسی در کشور نشان از ضعف در برخی پست‌های مدیریتی می باشد و دستیابی به قدرت بازدارندگی و خودکفایی در زمینه‌های صنعت، هوافضا، کشتیرانی و … سبب پیشرفت و استحکام نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه تفکرات حاکم در کشور نظیر تفکر و شعار شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همواره مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بوده است، اظهار داشت: این شهید گرانقدر با همین تفکر توانست بر علیه داعش، آمریکا، کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس حامی داعش، پیروز شود./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.