تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

استاندار آذربایجان‌غربی‌:

سربازان گمنام امام زمان (عج) ناجیان همیشه بیدار هستند

سربازان گمنام امام زمان (عج) ناجیان همیشه بیدار هستند
ارومیه - استاندار آذربایجان‌ غربی با تبریک سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان، آنان را ناجیان همیشه بیدار عنوان کرد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در پیامی که روز چهارشنبه از سوی محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: سلام و درود بیکران بر ناجیان همیشه بیدار، که نام خود را در گمنامی می جویند و رضایت و آرامش شان را در کسب رضای خداوند متعال و نشاندن گل لبخند بر لبان دعا گوی مولا و مقتدای خود و مردمان قدرشناس این سرزمین پرافتخار می یابند. سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان امین ملت و نظام که مدال افتخار گمنامی را از امام راحل و عظیم الشأن دریافت نموده‌اند و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آنان را به معنی واقعی کلمه، سربازان گمنام و مصداق مومنین در آیه مبارکه ی قرآن کریم دانستند.

امروز سربازان عرصه گمنامی در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، توانمندتر از پیش با ایمان و اراده استوار و چشمانی تیزبین، لحظه ای از رصد تحرکات موذیانه و مزورانه دشمنان غفلت ننموده و همچنان نویدهای خوشی را برای شما ملت ولایتمدار و انقلابی رقم خواهند زد. بی شک توانمندی های شما عزیزان در این خطه شهیدپرور که مزین به خون پاک شهیدانی چون اثنی عشری، امانی، گل محمدی و کاشفی و دیگر شاهدان طریق ایثار است در راه تامین امنیت پایدار برای توسعه ای عدالت محور اثبات شده و قابل تقدیر است.

با تبریک فرخنده میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؛ فرارسیدن روز سربازان گمنام امام زمان (علیه السلام) و موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت های مجموعه اطلاعاتی برای حفظ ثبات و امنیت کشور بویژه استان شهیدپرور آذربایجان غربی را به این عزیزان و مردم قدرشناس این دیار تهنیت و شادباش عرض می کنم و بهروزی شما سربازان گمنام در راه خطیر تامین امنیت را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.