تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کسب رتبه اول کشوری پست استان ایلام در ارزیابی های کیفی فروردین ماه۱۴۰۰

کسب رتبه اول کشوری پست استان ایلام در ارزیابی های کیفی فروردین ماه۱۴۰۰
.

 

نگاه اقتصاد – با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت مستمر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام موفق شد رتبه اول ارزیابی های عملکرد سنجه ها و شاخص های کیفی ارائه خدمات پستی در بین ادارات کل پست استانهای کشور در فروردین ماه سال جاری را به خود اختصاص دهد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد سنجه ها و شاخص های کیفی ادارات پست استانها و واحدهای اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان ایلام با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، حایز رتبه اول ارزیابی عملکرد کیفی ارائه خدمات پستی در فروردین ماه جاری در سطح کشور شد.

 

ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

 

فیلی مدیرکل پست استان درخصوص کسب موفقیت های پی درپی پست استان در سنوات گذشته و ماههای اخیر از حیث شاخص های متعدد ترافیک، درآمد، کیفیت و هزینه ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی معاونت اجرایی، رؤسای ادارات و واحدها، کارشناسان فنی و کیفی، موزعین سختکوش و کلیه کارکنان پرتلاش پست استان، بر ضرورت استمرار این روند با برنامه ریزی های منسجم و تشکیل کمیته ها و کارگروههای ویژه جهت تداوم اهداف و سیاست های کلان شرکت ملی پست تاکید کرد.

 

وی با اشاره به این موضوع که اعتقاد به مقوله کیفیت همواره یک باور در بین کارکنان مجموعه پستی است، افزود: دست یابی به این موفقیت با برنامه ریزی منسجم، تلاش و نظارت دقیق و پیگیر جمیع همکاران پرتلاش پست استان محقق گردیده است.

 

مدیرکل پست استان استفاده از خدمات متنوع، نوین و با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری عنوان کرد و افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات پستی با رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین نسبت به فعال نمودن، توسعه و گسترش سرویس های تجارت الکترونیک، فروشگاههای خرید و فروش اینترنتی، سرویس امانات تجاری با استفاده از ظرفیت های مستعد بومی، محلی و استانی، بازاریابی گسترده و ورود به بازارهای هدف جدید در جهت تقویت شاخص های کیفی و ترافیکی، خدماتی متنوع و منعطف با سلیقه و نیاز روز مشتریان و ذینفعان را در سطح استان به انجام رسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.