تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

در پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست بررسی می شود:

همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل

همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل
نگاه اقتصاد - پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست با موضوع همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، پنجمین قسمت از نشست چهارشنبه های استارتاپی پست با موضوع همکاری استارتاپ ها در توسعه تجارت الکترونیک بین الملل روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور محمدرضا قادری و بهزاد اقبالخواه اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست و فرزانه دانشمند، مدیرعامل شرکت چیگل برگزار می شود.

 

“چهارشنبه ‌های استارتاپی پست” نشستی است که هر دو هفته یکبار با حضور اعضای هیئت مدیره این شرکت، استارتاپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌ها به صورت ویدئو کنفرانس با هدف تبیین سیاست های شرکت ملی پست در تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت کسب و کارهای استارت‌آپی و شرکت‌های دانش بنیان به منظور هم‌افزایی پست با این شرکت ها برای توسعه اقتصادی و اصلاح فرایند ها و برخورداری از ظرفیت بخش خصوصی برگزار می شود.

 

در این نشست که تا کنون چهار قسمت آن باحضور استارتاپهای تاپین، زنبیل،تیماپ، یارباکس، باسلام، اسنپ باکس و میاره برگزار شده است،حاضرین در نشست با یکدیگر همفکری و موانع توسعه همکاری پست و بخش خصوصی را درحوزه های مختلف از جمله تجارت الکترونیک، لجستیک و سایر زمینه ها بررسی می کنند.

 

پیشتر راهبر حوزه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در شرکت ملی پست در خصوص برگزاری این نشست گفته بود علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای ارتباط بین استارتاپ‌ها و پست، هنوز آن‌ها فاصله زیادی با هم دارند. چرا که هر ساختاری نظیر پست که به این میزان بزرگ شود در فرهنگ‌سازمانی، استراتژی توسعه و نوع سودآوری با ساختارهای کوچک متفاوت است. از این رو برای تعامل پست با استارتاپ‌ها لازم است آن‌ها با ادبیات و فرهنگ هم آشنا شوند.

 

این نشست ها را می توانید پس از برنامه درصفحه آپارات شرکت ملی پست به نشانی nationalpost و همزمان به صورت لایو از صفحه اینستاگرام این برنامه به نشانی startup_post دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.