تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۸

دبیر جامعه اسلامی مهندسین یزد:

احزاب سیاسی با هر دیدگاهی مسوولانه در انتخابات شرکت کنند

احزاب سیاسی با هر دیدگاهی مسوولانه در انتخابات شرکت کنند
یزد- دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان یزد گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی درون نظام جمهوری اسلامی با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی مسوولانه در انتخابات روز ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در شعبه های اخذ رای حضور یابند و در این آزمون ملی همانند گذشته فعالانه شرکت کنند.

 

محمدحسین صداقت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر فردی و گروهی دل در گرو عزت و اقتدار ایران سربلند و موفق در عرصه‌های داخلی و خارجی دارد با احساس تکلیف پا در میدان مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات امسال بگذارد.

وی با بیان اینکه توفیق ایران سرفراز در گرو همدلی و همکاری همه افراد و گروهاست، اظهار کرد: حضور در انتخابات پیش رو موجب قدرت و تقویت استحکام نظام و کشور در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان قسم خورده است و باید همه در این میدان جدی مشارکت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرای یزد گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبارجهانی هیچگاه چشم دیدن اقتدار و عظمت این کشور را نداشت و هم‌اکنون تمامی هم و غم خود را صرف دلسرد کردن مردم و جلوگیری از مشارکت فعال آنها در انتخابات کرده‌ است.

صداقت یادآور شد: با وجود تمامی توطئه‌ها، جنگ روانی و اقتصادی، مردم و مسوولان دلبسته کشور و نظام ولایی و انقلابی خود هستند و امسال با حضور فعال در این عرصه سرنوشت‌ساز بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب می‌زنند.

این فرهنگی بازنشسته و مدرس هنرستان های شهرستان یزد گفت: برای تجدید بیعت مجدد با اهداف و آرمان امام راحل (ره) و شهیدان و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید آحاد مردم در صفی واحد با درک شرایط حساس و توطئه‌های دشمنان در انتخابات امسال که اوج همبستگی ملی است، شرکت کنند.

همچنین ۱۲ اردیبهشت‌ماه جاری معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در جمع فرماندهان، طلاب و مبلغان قرارگاه روشنگری شهرستان بهاباد به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: حضور پر شور مردم در این عرصه، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

سرهنگ پاسدارعلی دهقانی شنبه شب با بیان اینکه هر فرد ایرانی همانگونه که خود را موظف به شرکت در انتخابات می داند، دیگران را نیز باید به حضور پرشور در این عرصه مهم تشویق کند،افزود: به همین دلیل مردم هرچه باشکوه تر در انتخابات حضور یابند، اعتبار کشور در جهان بالاتر خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

خانه احزاب استان یزد همزمان با ایام الله دهۀ فجر انقلاب‌اسلامی و با حضور مسوولان کشوری در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

۲۲ حزب به صورت فعال در استان یزد با گرایش‌های مختلف سیاسی فعالیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.