تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

کمیته جهش تولید با مشارکت مردم در ایلام تشکیل شد

کمیته جهش تولید با مشارکت مردم در ایلام تشکیل شد
ایلام - مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه‌گذاری استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اقتصادی ایلام برای تحقق شعار سال، از تشکیل کمیته جهش تولید با مشارکت مردم در این استان خبر داد.

“جمیل شوهانی” روز دوشنبه در نشست کمیته جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: پیرو تصمیمات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و دستور استاندار این کمیته در راستای شعار سال با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به تعیین اعضای کمیته دستگاه‌های عضو این کمیته، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو که ظرف ۲ هفته آینده برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه کمیته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

شوهانی گفت: در حوزه احیای واحدهای راکد، مشوق‌ها و حمایت‌هایی که بایستی در حوزه سرمایه‌گذاری، رونق تولید استان و جهش تولید در استان انجام شود نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام به بحث مهارت‌آموزی با کمک مرکز آموزش فنی حرفه‌ای استان تاکید کرد و افزود: یکی از الزامات این موضوع، بحث افزایش مهارت در حوزه کسب و کار و تولید است.

وی همچنین با اشاره به بحث فرصت‌های سرمایه گذاری خواستار عملیاتی شدن مشوق های سرمایه گذاری و بحث ارتقای ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند، شد.

شوهانی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که با پیشرفت فیزیکی متعدد در دست اجرا هستند توسط دستگاه اجرایی باید شناسایی شوند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام در ادامه با تاکید بر حضور فعال ایلام در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، ابراز کرد: این نمایشگاه در تاریخ هشت الی ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی کشور در تهران برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.