تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

بانک رفاه کارگران ایلام ۱۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد

بانک رفاه کارگران ایلام ۱۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد
ایلام - مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، ۱۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهدا کرد.

بهروز بالاوندی روز پنج شنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: این مبلغ برای خرید دستگاه اکسیژن و سایر اقلام مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش مدافعان سلامت در پیشگیری و درمان کرونا، افزود: خدمات بانک رفاه کارگران برچند اصل متمرکز است، و در حوزه سلامت نیز فعال است و با مجموعه بهداشت و درمان کشور ارتباط مناسبی داشته و خدمات خوبی ارائه می دهد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام به پرداخت تسهیلات سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۲ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال طی سه مرحله به مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان پرداخت شد.

بالاوندی یادآور شد: این تسهیلات در قالب هر فقره ۵۰ میلیون ریال بوده و با سفر رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به ایلام در راستای ارائه خدمات، تسهیلات قرض الحسنه ای بازنشستگان با درخواست نمایندگان قرار شد این میزان به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

وی ادامه داد: مستمری بگیران و بیمه شدگانی که مشغول به کار یا حقوقشان از طریق این بانک پرداخت می شود، می توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۵ درصد از تسهیلات استفاده کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.