تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت روزقدس

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت روزقدس
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان ایلام در پیامی گرامیداشت روز جهانی قدس را تبریک گفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در متن پیام  سردار “دلاور القاصی مهر” آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 روزقدس ،روز برآمدن امواج خروشان ملت های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبران عالم است،این روز مقدس یادآور حماسه ای ماندگار،فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمامی مظلومان جهان می شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنان را رقم می زند.

 صهیونیسم جهانی از هرگونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران فروگذاری نکرده اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای( مدظله العالی) این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده تر شده و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز همنوا با مردم دیار علویان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) تجدید پیمان می نماید.

هر چند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع ازحمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهدشد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان و همکاران عزیز در این ماه مبارک و آرزوی پیروزی عاجل مردم فلسطین از اقشارمختلف جامعه می خواهم در این روز با حضور پرشور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیست غاصب و استکبار جهانی اعلام کنند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام

سرتیپ دوم ستاد دلاور القاصی مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.