تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

در راستای سرعت بخشی به عملیات پستی:

خط مستقیم مبادلات پستی سمنان به مازندران راه اندازی شد

خط مستقیم مبادلات پستی سمنان به مازندران راه اندازی شد
در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات پستی و رضایتمندی مشتریان خط مستقیم سمنان به مازندران راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرکل پست استان سمنان درگفتگو با خبرگزاری ایرنا با اعلام این خبر گفت:”مرسولات استان سمنان به مقاصد شهرستان‌های استان مازندران، در روزهای گذشته به مقصد تهران ارسال و مرکز تجزیه و مبادلات تهران محصولات را پس از پردازش، به مقاصد موردنظر ارسال می‌کرد. ”

 

حمیدرضا آقاجانی ادامه داد: “با اجرای طرح جدید، مرسولات بعد از قبول از مشتری در استان سمنان تجزیه می‌شود و به‌صورت مستقیم به پست استان مازندران جهت توزیع ارسال می‌شود و این روند به صورت بالعکس از مازندران به سمنان نیز عملیاتی است. ”

 

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این خط، به دنبال سرعت و امنیت مرسوله ها هستیم، اضافه کرد: ” مدت ارسال مرسوله ها به میزان یک روز کاهش یافته و علاوه بر کاهش زمان ارسال، باتوجه به انجام یک مرتبه تخلیه بار، بدون شک آسیب‌دیدگی مرسولات پستی نیز کمتر از گذشته خواهد بود. ”

 

مدیرکل پست استان سمنان افزود: “شبکه پستی بدون شک به دنبال صرفه اقتصادی نیست بلکه در مرحله اول رضایت مشتریان و سرعت در روند ارسال امری مهم و دارای اولویت است. ”

 

آقاجانی رویکرد و اراده شبکه پستی را ایجاد خطوط بیشتر در کشور عنوان کرد و گفت:” در آینده نزدیک طرح ارسال مستقیم بسته‌های پست به استان‌های همجوار نیز تسری می یابد.”

 

وی با اشاره به فعالیت ۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان گفت:” ۸۳واحد از واحدهای پستی در شهرهای استان و ۱۸۵واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.

 

شایان ذکر است علاوه بر این خط در طی روزهای اخیv به منظور افزایش سرعت سیر و بهبود کیفیت خدمات، خطوط مبادله پستی مستقیم از سایر استانها نیز راه اندازی شده است که از آن جمله می توان به خطوط زنجان تبریز، قم اصفهان، ساری رشت، اردبیل رشت، بوکان سقز، قزوین زنجان و قزوین همدان اشاره کرد.

 

همچنین راه اندازی خطوط پستی مستقیم بین سایر استانها در دست پیگیری است که طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.