تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

اجرای موفقیت آمیز کنگره عظیم اربعین حاصل مدیریت جهادی است

اجرای موفقیت آمیز کنگره عظیم اربعین حاصل مدیریت جهادی است
ایلام - امام جمعه آبدانان گفت: هدایت هوشمندانه نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت جهادی و نظارت میدانی استاندار در کنار میهمان نوازی مردم استان، زمینه ساز اجرای بی نظیر کنگره بزرگ اربعین امسال در مرز بین المللی مهران گردید.

حجت الاسلام “محمد سوری” در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان، اظهار کرد: مدیریت مجدانه، پی‌گیری‌ مستمر مشکلات، هماهنگی‌های بین بخشی و مشارکت بالا و مساعدت بی بدیل مردم ایلام بخصوص مردم انقلابی مهران باعث شده که اربعین امسال با کمترین نقص و پرشور و در اوج امنیت وآرامش بر گزار شود.

وی با اشاره به همت والای دولت سیزدهم در توسعه زیرساخت‌های مواصلاتی و منتهی به مهران، افزود: شایسته است کلیه آسیب‌های موجود و مستتر در مراسم اربعین امسال در اوج واقع نگری و مسئولیت پذیری جمع آوری و برای رفع آنان از همین حالا برنامه ریزی متقن و تدابیر جدی و راهگشا مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه آبدانان اربعین سالار شهیدان را یک فرصت مغتنم برای استان عنوان کرد و یادآور شد: هدایت‌های مشفقانه و تلاش‌های شبانه روزی نماینده محترم ولی فقیه در استان و عزم راسخ و ارادت حسینی(ع) و توان مدیریتی مسولان باعث شد که مردم و مدیران استان ایلام امسال با عالی ترین نمره از امتحان بزرگ حماسه اربعین پیروز و سر بلند بیرون بیایند.

حجت الاسلام سوری از مردم شهید پرور و مدیران زحمتکش شهرستان آبدانان بخاطر استقرار موکب در مرز مهران و ارائه خدمات خالصانه به زوار امام حسین(ع) تقدیر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.