تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

پیام روابط عمومی سیمان ایلام در روز جهانی روابط عمومی

پیام روابط عمومی سیمان ایلام در روز جهانی روابط عمومی
ن‍گاه اقتصاد -  علی محمد عزیزی مدیر روابط عمومی سیمان ایلام و بازرس مجمع عالی کارگران ایران طی پیامی ۲۷اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:
روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار و رابطی بی طرف درتلطیف افکار درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه ای که در عصر حاضر روابط عمومی را نمی‌توان صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت و تبلیغات قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست. ارتباطات اثربخش و کارامد مفید و موثر جوهره کار روابط عمومی است و مدیرانی که در این عصر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان خصوصا مردم را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد روابط عمومی یعنی هنر هشتم سازمانی روابط عمومی گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای سازمان می باشد.

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران سازمان به افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه و ذینفعان اقدام کند، بسیار حایز اهمیت است روابط عمومی فقط تبلیغات نیست،فروش نیست بازرگانی و بازاریابی نیست روابط عمومی خود می تواند برند باشد و برند سازی کند اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی و دیجیتال در همه عرصه‌ها پیشتاز است، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه (۱۶ می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه پیشرفت و تحول و ترقی، واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.چون روابط عمومی در هر سازمانی زیر نظر بالاترین مقام ان سازمان باید بصورت مستقل خدمت نماید، بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه پویا در گرو توزیع عادلانه و اطلاعات از منابع موثق، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است و شرکت سیمان ایلام با شعار مردم داری و دوستی با همه دشمنی با هیچ کس توانسته مجموعه اقدامات ارزشمندی در راستای مسئولیت های اجتماعی ایفا نماید.

اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در کارگزار روابط عمومی کشور و استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون همه فعالین این حوزه را خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.