تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

پل های بزرگ کنجانچم در مسیر حذف حادثه

پل های بزرگ کنجانچم در مسیر حذف حادثه
نگاه اقتصاد- مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با بهره برداری از پلهای بزرگ کنجانچم درمحور ایلام- مهران نقاط پرحادثه این منطقه حذف می شود.

 

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام- مهران- پایانه مرزی از رفع نقاط پر حادثه و گره های ترافیکی خبر داد و افزود: ۴ کیلومتر دیگر از محور ایلام- مهران تا اربعین آینده چهار بانده می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام) مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام- مهران گفت: تعداد سه دستگاه پل عظیم بر روی رودخانه کنجانچم درکیلوتر ۵۵  و ۵۶  در مراحل پایانی احداث قرار دارند، دو دستگاه از این پلها مربوط به کیلومتر ۵۵  می باشند ، طول هر کدام از این پلها ۱۰۰ متر  هست با چهار دهنه ۲۵ متری که در مجموع بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

عبدالله بهادری افزود: پلهای کیلومتر ۵۵ به جهت اتصال باند برگشت بزرگراه ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده اند که این قطعه به طول ۸ کیلومتر در حال احداث می باشد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در کیلومتر ۵۶ مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم دیگر به طول ۱۸۰ متر با هفت دهنه با نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد که با بهره برداری از این پل بزرگ چند نقطه پر حادثه و گره ترافیکی  این نقطه حذف خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: در قطعه دوم احداث بزرگراه ایلام مهران حد فاصل سه راهی ماربره تا تقاطع صالح آباد که ۱۹ کیلومتر می باشد، ۴ کیلومتر راهسازی باقی مانده که ساخت پلها، خاکبرداری و خاکریزی آن به انجام رسیده و پیمانکار مشغول عملیات روسازی می باشد که تا اربعین سال جاری این ۴ کیلومتر نیز به بهره برداری می رسد.

 

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان هچنین در بازدید  و جلسه مشترک با اعضای کارویژه مرزی شورای تأمین استان جهت تعیین تکلیف اراضی محدوده میدان اربعین در پایانه مرزی مهران جهت تفکیک ورودی و خروجی پایانه های باری و مسافری شرکت کرد و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.