تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

آثار هنرمندان ایلام به موزه فرهنگ و هنر می رود

آثار هنرمندان ایلام به موزه فرهنگ و هنر می رود
ایلام _  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از طرح ایجاد موزه فرهنگ‌ و هنر این استان خبر داد و گفت: آثار هنرمندان استان در این موزه به نمایش در می آید.

 

عمران خودآموز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: احداث موزه فرهنگ و هنر یکی از برنامه های این اداره کل در سال جاری است و در این زمینه‌ فراخوان جمع آوری آثار به هنرمندان اعلام شده است.

وی از جمله آثار نمایش داده شده در این موزه را شامل خاطرات کتبی، شفاهی، تصویری و نوشته های پراکنده هنرمندان و نویسندگان، عکس ها، کتاب ها، نشریات ادواری، فیلم، معرفی تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر استان، معرفی و حفظ آثار شهدای هنرمند استان، معرفی مسولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و استان، اسناد، مدارک، عکس و اطلاعات مربوط به تاریخ فرهنگ و هنر استان در رشته های مختلف و برقراری ارتباط و تبادل فرهنگی با دیگر مراکز فرهنگی، هنری عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاسیس موزه فرهنگ و هنر را کاری نوین عنوان کرد که بخش قابل توجهی از گذشته فرهنگ و هنر استان را به آینده انتقال و تمامی دستاوردهای هنرمندان را به نمایش می گذارد.

خودآموز ادامه داد: موزه فرهنگ و هنر ایلام علاوه بر اینکه فرصت مناسبی را برای متخصصان و پژوهشگران عرصه فرهنگ و هنر استان فراهم می کند، محل مناسبی برای معرفی چهره های ماندگار فرهنگ و هنر استان است.

وی پیش بینی کرد این موزه امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.